Monday, July 15, 2013

Result STPM (based on true story)

Pagi pergi sekolah macam biasa. Tahu harini dapat result sem dua, tapi buat tak tahu. Ughhh malas gila nak ambil tahu pasal result ! Sampai sekolah, semua orang kecoh. Kau dapat result berapa bla bla bla bla. Tahu tahu je la bila semua orang bising pasal result, kita pun macam sejuk, takut, nervous. Padahal tak nak ambil tahu pun haha. Semua orang bagus ! Alhamdulillah. Ramai yang ada improvement sem ni.

Time ekonomi, cikgu tak masuk kelas. Aku pergi bilik belakang. Tengok kawan kawan perempuan tengah check dorg punya result. And both of my girlfriends dapat result yang cemerlang ! Time tu mula rasa nak check. Check check, result saya teramat sangat lah uglayyyyyyy. Omg i'm like "i don't want to be hereeeeeeee"

Tapi tahu dah. Dah agak sangat result teruk. Cause yeah belajar pun last last minute. Aku tak sedih lansung oh. Tak macam sem satu punya result. Sem satu alahai nangis tak berlagu haha. Duduk sekolah macam biasa. Rutin harian macam biasa. Macam tak ada apa apa yang berlaku. Tasha dengan sara diam je. Sebab dorg ingat aku sedih. And dorang takut nak cakap something sebab takut aku terasa. Aku kan sensitif lol. So dorang diam je.

Ada yang tak belajar, buat main main dapat keputusan cemerlang. Yang belajar gila hardcore, dapat result teruk gila. Something is wrong dengan MPP ni oh haha.

Hmmm benda yang dah lepas. Alhamdulillah.

Cuba lagi yang terbaik. Toodles.

No comments:

Post a Comment