Wednesday, August 7, 2013

Hands in the air like we don't care

Hahahahahaa i don't know wth is wrong with me i just want to kill myself

Why? Why?

I did something that i'm not supposed to do. And hell yea that person is mad at me. I'm sorry....

Kerana mulut, badan binasa. Nak lagi spesifik, hati perasaan otak semua sakit. Sebab mulut. Tu la tak fikir dulu sebelum cakap. Apaaaaa ni fudhlaaaaaaaa

Aku tahu aku salah, aku nak cakap aku minta maaf tapi aku takut jawapan mmmm dia tak maafkan. But sometimes, perangai aku menyebabkan orang yg aku sayang larikan diri dari aku. I don't know. Perangai ke apa tah kena sumpah ke apa i don't knowwwwwwwwwww but i gotta admit aku sangat lah annoying. I know that. Heh. Weh aku annoying ada sebab lah heh. Kadang kadang annoying tu tak dapat nak kawal you know sometimes i enjoy jadi annoying hahahaha

Tak ada siapa tahan dengan perangai aku oh omg kecuali tasha. Itu pun kesian dia kena tahan juga kadang kadang haha i love you tashaaaaa forever and ever :*

Toodles

"I'm sorry. I didnt think. I'm so so so sorry. I know sorry is not gonna make things work but let's just wish for something great is going to happen and i know it will. I love you and i'm sorry."

No comments:

Post a Comment