Thursday, December 13, 2012

MY FAV MAKEUP GURUS ON YOUTUBE

Cuuuuuuti ! dan secara normalnya waktu cuti memang duduk rumah makan tidur dan berat badan semakin maningkat dari hari ke hari cehh ayat

yeah aku mengaku aku dah mula berjinak jinak dengan makeup hahahahahahahhahaha malunya nak cakap. mula mula start suka bila start tengok video Michelle Phan. come on lah you guys mesti kenal dengan Michelle Phan.



Michelle Phan banyak upload video video yang menarik perhatian orang. video dia kelakar, JELAS dan dia sangat comel dan baikk........ *dalam video* cara dia bercakap dan menerangkan setiap produk yang dia pakai sumpah dapat menarik perhatian kita dalam make up. setiap hari aku akan tengok dia kot kot dia ada upload video baru :3 dia tunjuk semuaaaaaaaa dalam video dia. dari foundation sampai habis ! 

yeah i like her. A LOT !

lepas tu, NikkieTutorials



NikkieTutorials ni sumpah kelakar ! and semua makeup dia lawaaaaaaa lawaaaaaaa :O tapi aku agak macam 'alaaaaaaaa' sebab dia selalu tak tunjuk macammana dia pakai mascara dengan pakai fake lashes. video dia mesti start dengan sebelah mata dah siap :( 

i like her A LOT too :)

and the last one is, TheMakeupchair


dia okay, ajar makeup dari beginner punya makeup dan meningkat ke expert punya makeup. dia macam expert sangat sangat sangat lah bab makeup ni. semua yang dia upload semuanya berguna dan dia British so dia cakap dalam British accent uuuuu sangat suka ! ihik !

dorang sangat awesome and you guysss should check'em out :D

http://www.youtube.com/user/michellephan
http://www.youtube.com/user/nikkietutorials
http://www.youtube.com/user/themakeupchair

that's allllllll XD

oh and aku ada rahsia nak bagitahu korang semua heeee, hm hm AKU PERNAH UPLOAD VIDEO MAKEUP TUTORIAL DALAM YOUTUBE ! hahahahahahhahahahaha. ada dua makeup tutorial. dan dua dua dah buang. harap maklum. 

the kind of makeup that i like the most is, makeup natural. yang hanya memerlukan concealer, white eye liner, brown colour eye liner and loose powder. atau, bedak baby sahaja :)

tapi, YANG PALING PENTING IALAH KECANTIKAN DALAMAN. badan sihat, akhlak bagus, pemikiran yang sihat hidup terjamin ! lol




toodles :*


No comments:

Post a Comment