Wednesday, April 23, 2014

good news bad news

well hello there, assalammualaikum dan salam sejahtera

actually tak ada good news pun. mungkin ada i don't know. oh yea, saya baru saja kemas bilik so that's a good news lol

and the bad news is, slip result spm hilang! macam mana boleh hilang?! you tell me. time tu tengah isi upu dalam perasaan marah sebab tu semua barang berada di atas lantai. lepastu mesti dah angkat kan? ha letak mana? tu lah yang tak boleh ingat tu! puas fikir mana aku letakkan fail putih tu. bukan nye benda kecil. slip tu dalam fail. haih.

yeah.

oh and, saya ada misi nak buat. saya ada dua misi sebenarnya.
misi num satu ialah tulis kenangan manis dalam satu kertas, lipat kertas tu, masukkan dalam balang. setiap kali ada kenangan manis kena tulis. akhir 2014 baru baca balik. awesome kan?
misi num dua pula, i have like tons of cds. so untuk tidak membazirkan benda itu, saya nak rakam setiap kali jumpa dengan kawan or family outing or majlis or vacations, anything! lepas tu nak burn kan dalam cd. macam dalam cerita paranormal activity lah pula. lol.

itu saja untuk harini, terima kasih kerana membaca.


toodles



No comments:

Post a Comment